2 Mart 2012 Cuma



RESİM SERGİMİZE DAVETLİSİNİZ .....

15 yıl evet yanlış okumadınız 15 yıl...  Hayatımda hiç bıkmadığım, yaşamımdan hiç çıkarmak istemediğim resim yapımıyla geçen 15 yıl...

Resim ile beraberliğimiz 1997 yılının Eylül ayında Karakalem çalışmaları ile başladı... Rahmetli öğretmenim Sn. Atilla TOS'un katkılarını hayatım boyunca unutamam, nur içinde yatsın...

Sonra yavaş yavaş renkler katılmaya başladı resimlerime... Ve Sn. Bahattin ODABAŞI ile pastel çalışmaya başladım. Çok şanslıydım çünkü, emeklemekten yavaş yavaş yürümeye geçtiğim bu dönemde Türkiye'nin sayılı ressamlarından biri olan sayın öğretmenimin bilgisi ışığında ayaklarım yere daha sağlam basmayı öğrendi...

Resimle olan beraberliğimin 5. yılını kutlarken, canım kuzenim Zeynep sayesinde Azerbaycanlı çok kıymetli iki öğretmenle, Sayın Tariyel HASANOĞLU ve sevgili eşi Pervane HASANOĞLU ile tanıştım. Ve bu tanışma 10 yıldır süregelen öğretmen - öğrenci beraberliğinin yanında, arkadaşlığı, dostluğu da beraberinde getirdi...

Ve şimdi bu süreçteki resim çalışmalarımı dostlarımla, arkadaşlarımla paylaşma zamanı....

Resimlerimi sevgili arkadaşım Işın Akpınar'ın resimleri ile birlikte;



                                       22 - 30 Mart 2012 tarihleri arasında 


                        Beşiktaş Belediyesi Ortaköy Sanat Galerisi'nde sergileyeceğiz...




Bu süreçte bana destek veren öğretmenlerime, arkadaşlarıma, aileme, eşime ve canımdan çok sevdiğim kızlarıma teşekkür ederim...

Hepinizi bekliyorum :))

Sevgilerimle...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder